Re: Axial Wraith
Nemenim, kupuju dalsi. Ja totiz nejsem normalni, mne jedny nestaci...
Beta 1400, Multiplex FunCub, Ikarus vznášedlo - Spektrum DX7, FrSky Telemetry
www.mojemodely.cz, www.calcrc.com
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 … 15 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Nemenim, kupuju dalsi. Ja totiz nejsem normalni, mne jedny nestaci...
Proc?
4WS?
Aha:-)
Richarde, ty kluku ušatá, nedáš si pokoj, dokud z toho nebude...
Ano, presne tohle video jsem videl a uz v tom litam!
Jinak jsem psal do Hitecu, jestli jejich HV serva umi 2S Lipo. Zatim teda neodpovedeli, ale pokud to bude umet, pujdu taky do toho vodnika, co mas ty... Akorat ja budu muset 2x.
Nebreč, taky kupuji všechno 2x. Pak z toho mám akorát trauma.
A už mám koupený navijáky.
Jakmile vše předělám, dám foto.
Jsem rád že jsem pomohl
Já mám ted objednaný 25kg bluebird 7.4V tak jsem zvědav jak tu mojí těžkou mrchu ukočíruje.
Hele někde jsem ted vyděl 21kg serva na 7.4V a byly vodotěsný když to najdu dám odkaz.
Jirka
Tak jsem se jal předělat vodníka napájeného z přijímače na napájení z baterky, abych využil plnou sílu serva. Natáhl jsem kabely až dozadu ke konektoru, abych nikde nemusel nic napojovat. Odletuji konektor, připojím kabely na napájení serva, vše zaletuji, natáhnu bužírku, a s pocitem dobře odvedené práce zapojím baterku. Ani jsem nestihl zapnout regulátor a servo se samo vychýlilo k levé straně - ouha, copak se to děje, říkám si. Než jsem se stačil rozkoukat, z pod kapoty začal stoupat hustý dým a neskutečný smrad. Rychle odpojím baterku a přemýšlím, co se stalo.
Po krátkém zhlédnutí jsem uviděl svoji fatální chybu. Když jsem letoval zpět konektor, přiletoval jsem kabely opačně, takže po zapojení baterky jsem odpráskl regulátor i servo, které již bylo natvrdo napájené z baterky.
Z toho plyne ponaučení pro všechny, že než mít dobrý pocit z "dobře" odvedené práce, je lepší počkat ještě minutu čí dvě a překontrolovat veškeré zapojení, do kterého člověk zasahoval, protože z dobrého pocitu se stane neskutečná naštvanost na sebe samého. Má to nakonec jedno pozitivum. Koupil jsem místo originálního regulátoru AE-2 regulátor DSYS MDD56W, který má sice krkolomné nastavování, ale odměnou je mi celkové luxusní nastavení chování auta, kterého u AE-2 nikdy nedosáhnete.
Naposledy upravil: axial (17. 05. 2012 09:03:05)
Tvoje porovnání AE2 a Dsys56 mě dost překvapuje. Já s dsys mám opačné zkušenosti.....co třeba brzda v neutrálu? S tím jsi také spokojený?
Jinak je mi to samo líto co se ti stalo, ale budiž ti útěchou, že nejsi sám:-)
Brzda v neutrálu je u obou stejná, bavíme-li se o nastavení při 100 %. DSYS není regulátor, který zvládne nastavit každý, ale když tomu věnuješ nějakou tu hodinu, tak odměna je sladká. AE-2 nemá ani 1/3 možností nastavení, které u DSYSu jdou nastavit a používáš je.
Naposledy upravil: axial (17. 05. 2012 09:12:12)
Neni sam, taky se mi to nedavno stalo. Stacila vterinka nepozornosti a bylo po reglu.
Jinak co se tyka DSYS vs. AE-2. Kdyz pominu proudove zatizeni a silu BECu, tak DSYS jednoznacne vede, o tom neni pochyb. Muzeme se tu bavit o komfortu nastaveni, to uz je jina kava (bohuzel horsi). Samozrejme je to jenom muj pocit, ale stejne auto, stejny motor a oba regly mely tu brzdu v neutralu stejnou. S tim rozdilem, ze u DSYSe se muze nastavit nekolik parametru, jak se ta brzda ma chovat...
O becu ani nemluvě, ten dsys snad nema:-) , neutahlo to co utahl regl z crawler kinga v zakladu:-( Nechal jsem si nastavit silu brzdy u výrobce na maximum a je to o nicem. Se stejným motorem je daleko menší a take ma nastup prodlevu. U FXR je to o řád jinde, to nesrovnavam vůbec. Co se mi u dsys líbí je plynuly rozjezd a velikost. Mimochodem jsem objevil FXR včetně dopravy za 86usd....
Tekin je jina liga. Vzdycky byl a asi vzdycky bude. Bohuzel, jina liga i v penezich. i za tech 86$ je to pri dnesnim kurzu a DPH nejakych 2100 a par drobnych. Bez vodotesnosti, bez zaruky. Nekdy to rozhodovani neni fakt jednoduchy...
Tak mi dneska přišel ten 25kg Bluebird a naprostá bomba , napájím ho přímo z baterie , jen bych ho asi nedoporučil s původním plastovým řízením ,po tom co jsem vyděl co dokáže tak ty plasty by to dlouho nevydržely :-D
Tekin je jina liga. Vzdycky byl a asi vzdycky bude. Bohuzel, jina liga i v penezich. i za tech 86$ je to pri dnesnim kurzu a DPH nejakych 2100 a par drobnych. Bez vodotesnosti, bez zaruky. Nekdy to rozhodovani neni fakt jednoduchy...
No ono s tou zárukou v Čechách to není také nejslavnější. U nás funguje záruka tak, že prodejce řekne, že to zkusí a když mu řeknou, že ne tak máš smůlu. takže kde je ta výhoda? poslat to tam umím také. Zrovna teď jednu takovou záležitost řeším:-)
A jinak to jde bez cla, umí napsat na balíček i na fa vloženou 25usd. Již mi to tak udělali, takže výsledná cena 1700.....o 300 víc než za dsys56.....skoro bych se hádal co je lepší:-)
No zrovna ty by ses takhle nechal odbyt pri reklamaci? To ja teda nee. Je mi uplne ukradeny, kam to posilaj a kdo s tim co dela! Co se tyka mych reklamaci v CR, nikdy jsem nemel problem. Parkrat to sice nekdo zkusil, ale ja se nenechal, takze v pohode. Falesne faktury? K tomu se snad nebudu vyjadrovat...
widra1: Hod sem do placu cislo toho Bluebirda. Ja tam ted vrznu HV servo od Corony a co nevidet je na ceste vodnik od Hitecu. Ty uz taky potvrdili, ze jejich HV serva jedou na 2S Lipo bez regulace...
Jinak DSYS - jeho "user friendly" ovladani pres PC je totalni katastrofa! Pan David se sice nechal slyset, ze to brzo napravi, ale kdyz jsem chtel slyset presnejsi termin, upresnil ho terminem "v blizke dobe".
Takze jsem si napsal vlastni soft, ktery sice neni profi, ale 100x lepsi, nez editace txt souboru. A ted si pockam na tu blizkou dobu u pana Davida...
servo: BMS-2514 Coreless Digital Alloy Gear Servo - 25.5kg / 0.14s / 7.4V (High Voltage)
Tomeček: Co ty serva co jsem ti poslal koukal jsi na to?
Ted jsem asi malinko mimo, jaky serva si mi posilal?
na SZ
Aha. Sry, uplne jsem Ti zapomnel odpovedet. CZ linky nejsou problem, bylo to tohle servo: http://www.rcmodelex.cz/rcmodelex/eshop … 5519M-19kg. Chvilka hledani na netu a vysledek? Parametry vcelku pekne, udajne vodotesne, da se sehnat za 30$ i s postou.
Mozna by to stalo za zkousku...
Ještě tam má 21kg i s Al pákou v ceně
Já se k té diskuzi o tom, který regulátor je lepší připojovat nebudu, protože každý má svoji pravdu. Jen sem dávám k dispozici mé nastavení pro Wraitha na DSYS MDD56W s Axial 20T motorem a Li-Po 2S bateriemi.
[MDD56_W]
Model=1 // 1=Auto N < I->; 2=Auto C <-I->; 3=Loď <-I->; 4=Letadlo I->;
Akcelerace=1.0 // 0.1 - 25s (krok 0.1s)
Decelerace=1.0 // 0 - 25s (krok 0.1s) Alternativní hodnota: volnoběh
Výkon vpřed=100 // 0 - 100% (krok 5%)
Výkon vzad=100 // 0 - 100% (krok 5%)
<-I=3 // 1=0.3 s; 2=0.5 s; 3=0.8 s; 4=OFF U;
Akumulátor=2 // 1=Ni-x, Pb; 2=2-3 Li-x; 3=4 Li-x; 4=Automatika;
U omezovací=3.4 // 0.1 - 18V (krok 0.1V )
Výkon při Uo=2 // 1=vypnutí; 2=vypnutí s Brzdou; 3=snižování výkonu; 4=Uo nehlídáno;
Počet článků=2 // 1 - 30ks (krok 1ks ) Alternativní hodnota: NE
Brzda M=100 // 0 - 100% (krok 5% )
Brzda A=100 // 0 - 100% (krok 5% )
Br Manual náběh=0.2 // Náběh 0.1 - 5s (krok 0.1s )
Br Manual přechod=NE // Zpoždění 0.2 - 2s (krok 0.1s) Alternativní hodnota: NE
Br Automatic náběh=0.5 // Náběh 0.1 - 5s (krok 0.1s )
Br Automatic přechod=0.5 // Zpoždění 0.2 - 2s (krok 0.1s) Alternativní hodnota: NE
I Br d poměr=1 // 1=NE; 2=1:2; 3=1:1; 4=2:1;
I Br t cyklus=0.15 // 0.1 - 1s (krok 0.05s)
I Br p tvrdost=80 // 0 - 100% (krok 5%)
Br X ztráta=0 // 0 - 100% (krok 5%)
Páka=1 // 1=lineární; 2=logaritm.; 3=exponenenciální;
Vůle Neutrálu=2 // 1=malá; 2=střední; 3=velká; 4=největší;
Signál X maskování=0.5 // 0.5 - 25s (krok 0.1s)
Naposledy upravil: axial (17. 05. 2012 19:35:17)
Tak to mas skoro stejne, jako ja. Akorat ja mam 27 motor, takze malinko poupraveny. Jedinej rozdil mame v brzde v neutralu, ja ji mam zpozdenou o 1s a nabeh taky 1s. Dosahnul jsem tim toho, ze se mi auto po pusteni plynu nekousne na miste, ale jakoby ladne zastavi a pak stoji. U tebe to muze mit ve finale stejnej efekt, protoze mas jinej motor. Chtelo by to ted postavit obe auta vedle sebe a porovnat...
Tak myslim, ze zadni kryt se podaril...