26

Re: Xray vs Mig

tak ja muzu se svoji rocni zavodni zkusenocti tezko vam konkurovat , ale moje srovnani se tykalo mtoru 180 a tam bych rek ze je to jedno ,  silnejsi motor je nesmysl davat do zakladnich aut jak od nandy tak od xraye  zkousel sem do m18 300 a na koberci se s tim skoro nedalo jet jak se to kroutilo ale taky je mozny ze to bylo setupem a rukama ...

27

Re: Xray vs Mig

zamerne jsem nepsal o zavodech na velke desetinove trati.

Dráha pro osmnáctiny hodně rozdílů smaže, ale určitý věci zůstanou vždycky..... wink

Narovinu můžu taky napsat, že pokud bychom jezdili kategorii 5článek s třístovkou tak by asi rozdíly nebyly nějaký enormní. Tam je to hodně o tom jet bez chyb, protože chybu není vpodstatě jak dohonit a paradoxně někdy auto který má vyšší pasivní odpory a víc zpomaluje v neutrálu (Nanda) může někomu vyhovovat. Pokud ale jedeme "OPEN" tak se to dostává do stádia, že se i na autech honí každej detail a pak je prostě jasný co je lepší a co horší. big_smile

28

Re: Xray vs Mig

ondrax, tak co? Vybral sis :-)

29

Re: Xray vs Mig

tak ja muzu se svoji rocni zavodni zkusenocti tezko vam konkurovat , ale moje srovnani se tykalo mtoru 180 a tam bych rek ze je to jedno ,  silnejsi motor je nesmysl davat do zakladnich aut jak od nandy tak od xraye  zkousel sem do m18 300 a na koberci se s tim skoro nedalo jet jak se to kroutilo ale taky je mozny ze to bylo setupem a rukama ...

Jakmile jdeš do třístovky, chce to svoje a nejde to ošidit ať máš Nandu nebo Xray.
Právě u tý stoosmdesátkový verze se u člověka kterej umí jezdit pozná rozdíl a bude větší. Nanda se musí víc vychytat aby fungovala, ale dá se to. Xray vezmeš z krabice a jezdíš. Je ale fakt že s Nandou je možný si víc vyhrát v nastavení. Popravdě řečeno, ale kolik lidí to umí????
Já třeba na mistrovství žáků a juniorů v Polné ladil jednomu klučinovi Nandu v carbonu, kterou měl v počátku totálně nejezdivou, ale nakonec byl v mladších žácích třetí (jel 300-ku) Ale třeba jeden klučina od nás taky s Nandou se 180-kou (ale v laminátovým ekonomickým tuningu a na mechu) zajel pátý místo (a to jel vpodstatě svoje třetí závody).  Takže se to pochopitelně dá....

30

Re: Xray vs Mig

Já jezdím Moravu u Kořínka a můžu říct že 99% lidí co jezdí čtyřkolky jezdí PROčko.Vím jen o jednom co jezdí Nandu a vím že má pořád nějakej problém.Jen nevím jestli jeho problém je v rukách a nebo v podvozku  smile.
Třeba Ajgor má doma jak Nandu tak Scalpela ale u Kořínka jezdí jen PROčko,možná k tomu řekne víc.

Vím kdo ji jezdí, ale nevím jak je na tom s rukama a hlavně jak ji má nastavenou

Já jel Nandu na velký trati jen jednou na Lestru a tam to byl spíš boj s chlupama a popravdě já osobně měl problém na tý široký trati najít nějakou vhodnou stopu. Prostě jezdím něco jinýho....
Jinak si myslím, že by se konkurovat pročku taky dalo,
ale ......dá to fušku!!! lol  wink

31

Re: Xray vs Mig

ondrax, tak co? Vybral sis :-)

Taky jsem zvědavej jak vybere, ale myslím že má teď kapku těžší hlavu jestli hledal hlavně levný a funkční řešení......
Takový  jak víme prakticky není ............... lol

32

Re: Xray vs Mig

Hosi a neni to trochu o rukou? Myslim ze Hejkal, Luis i Plechac mohou jet s cimkoliv a vysledek bude vzdy dobrej

33

Re: Xray vs Mig

Hosi a neni to trochu o rukou? Myslim ze Hejkal, Luis i Plechac mohou jet s cimkoliv a vysledek bude vzdy dobrej

Přesně tak, někteří lidi mě přímo udivujou, jak si myslí, že když si koupej profi podvozek, nejlepší serva, víc tunningu než origo dílů, že budou vyhrávat. lol

34

Re: Xray vs Mig

to plati jen do urciteho okamziku

BTW vychazi mi to ze v brne jezdi X cca 70%, zbytek jine znacky