1

Téma: Prská z výfuku Prosím o pomoc

jsem začátečník a mám auto s motorem  4.6.. motor jede krásně jenomže tak za 3 minuty na volnoběh mi sežere asi půl nádrže a navíc prská z výfuku hrozně palivo sad je to normální že tak moc žere? a ještě bych chtěl vědět, koupil jsem si palivo rapicon 16% tak to je palivo připravené na jízdu nebo se do něj ještě leje nějaký olej? mockrát děkuji za odpovědi

2

Re: Prská z výfuku Prosím o pomoc

Jestli teče z výfuku nespálený palivo a motor se neohřeje na provozní teplotu (100-120°C), tak je mc otevřená horní jehla, čímž jde do motoru moc bohatá směs a proto to i tolik žere. Palivo se prodává jako směs nitometanu, ethanolu, a oleje; takže už je to namíchaný. Ale pro motory 4.6 se většinou používá 25% nitro. Motor se samozřejmě musí zajet a při tom se i částečně naladí jehly.

3

Re: Prská z výfuku Prosím o pomoc

Joo , auto jste koupil ode mne z Tábora , že ? Carson Thor. To je klasický jev , já RC aut prodám za rok tak 10 - 12 a u poloviny z nich je to přesně takhle. Nejdřím si koupit RC auto a navíc ještě nitro a pak když to nejezdí tak začít zjišťovat informace. Pochopitelně vám tu poradíme , ale lepší by bylo kdyby jste si raději info někde načetl.
Třeba tady : http://revo.byps.cz/

Před chvílí jsem vám odepisoval na váš mail a tam jsem vám posílal odkazy na naladění motoru z těch samých stránek.
RC modely jako takové jsou velmi rozsáhlé téma a musíte začít "studiem".

S autem jsem jezdil a je naprosto v pořádku a jezdí fakt dobře. Palivo mám 25% , ale myslím že to na 16% půjde taky seřídit.

- -  Servis RC modelů :     Fotky    Videa    Blog    Zvuk    Tel:  608 249 147  - -

4

Re: Prská z výfuku Prosím o pomoc

Nebudu řešit co kdo tady píše, ale pár dobrých rad Ti dám. Všechny motory od 3.5 a výše musí jezdit minimálně na palivo s 25% nitra. Na tu 16 to prostě jezdit nebude.

Hlavní jehlu zašroubuj úplně dovnitř a pak ji povol o cca 3 - 3,5 otáčky. Motor na 99 % naskočí.