Takže dneska servo došlo. První dojem - je hezký. Žádný křivý, nebo nedoléhavý plasty, odlupující se samolepky, "vrtulky" jsou festovní, jen jednoramenná páka byla mnohem tlustší u Turnigy (tu v autě používám, mám nastavenou malinko kratší páku pro víc síly). Taky zvuk při zatáčení je tišší, Turnigy vyloženě kňučelo. Turnigy mělo parametry 17kg/0,14s , tohle má 20kg/0,16s , ale "na oko" mi příjde rychlejší, stejně tak mi příjde, že když natrimuju rovinu, opravdu tam je. Žádný chvíli trimuju doleva, chvíli doprava. Jediný problém je, že pokud zastavím se zatočenými koly a teprve potom povolím volant, kola se nevrátí úplně na střed a servo bzučí do doby, než malinko "cvaknu" o volant a natočím tak kola na střed. Možná to bude tím, že tohle servo líp drží střed, ale zároveň nemá dost síly se na něho vrátit s šesti kily váhy auta. Každopádně první desetiminutovka na zahradě se mi libila a už se těším až servo otestuju víc.
Historie: Academy Road Runner II, Tamiya Dirt Thrasher, Carson E-Crasher, HPI Firestorm flux + HPI Blitz brushless.
Současnost: HPI Savage Flux, Thunder Tiger Phoenix/AT-10 (synův)