Re: HPI Bullet MT/ST Flux
jj, díky. zkusím a uvidím na jaře. protože skoky ke mě patřej
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 … 7 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
jj, díky. zkusím a uvidím na jaře. protože skoky ke mě patřej
CZjoe: Zdar, jako původem člověk s podobným pracovním zaměřením Ti mohu říct, že se mi s el. autem jezdí pohodlněji a jestli chceš nitro, prostě aby to smrdělo, a jestli Ti nezáleží na velikosti ( vozu... ) tak jdi do FG nebo HPI v klasickém benzínu s olejem s motorem kolem 25 ccm a výkonem 3ps, je to klasická motorovka, uděláš si na tom všechno ,s nitrem je strašnýho sraní.
Jsou to auta už s váhou kolem 11kg a to je už dobrej mazec: http://www.fg-modellsport.de/ :-)
Tak dneska došli lipolky a oproti nimh velký nárust vykonu,odpichu až sem to zase rozbil na záda to jde jak kráva
tohle jsem vubec nečekal ale co je tam musím vymyslet nějakou náhradu kastlíku na baterky máte někdo nakej tip?
Naposledy upravil: pavlos12 (28. 11. 2011 15:38:08)
Proč ho chceš měnit? Ten kastlík na baterku a přijímač, je jeden z mála kladů Bulleta.
Protože tam zavazí baterce už jsem to vyřešil a to tím že jsem to uřízl kousek a nic nezavazí
on ji ma hlavně chránit, ne?
No to ano ale jinej způsob mě nenapadl
Zdravím, uvažujem o tomto aute, mám combo sidewinder sct, myslím že by bolo do auta vhodne nie? , problem je že auto sa dá kupit len ako rtr, v kategorii 1:10 monster je tušim jedine kvalitne , nerátám reely (to su šmejdy) a ani emax a pod. , pretože tie su 1/8...
Tady je v bulletovi http://www.pelikandaniel.com/?sec=produ … id=41475#2 takže by to mělo fungovat bez odpálení
na toho som úplne zabudol...ale bullet sa mi viac páči, a myslím že traxxas a hpi zas nieje až tak velky rozdiel, či?
Osobně u měl byl bullet velkej omyl dneska při saltu zlomen držák kastle díl 101293 je to jako párátko
Sice to jezdí neskutečne rychle ale odolnost si myslím že nic moc.
A do čeho jdeš teď?
A právě ten Stamp 4x4 vydrží peklo... Nemusíš se u něj starat o 8 tlumičů, ale jen o 4, voděodolnej je taky a je vyzkoušený že Velion vodu fakt zvládá. A vypadá hezky, když mu dáš kastli níž...
kuboo>Podívej se na oboje a uvidíš ted kdybych byl v tvé situaci jdu asi do stampa sice je to jen TRX
pavelcivka,skodovak> Hoši nic nebude prodám všechno co mám a budu šetřit na čtyřkolku
Naposledy upravil: pavlos12 (28. 11. 2011 19:47:45)
no ták ešte nejaky čas si nechám slasha, a potom sa uvidí či vobec niečo podniknem...monsteri sa mi viac páčia , a tiež by som račej pohon 4x4, takže ...ale najradšej by som bol keby možem kupit len podvozok...
myslíte že má smysl do bulleta dávat toto combo Mamba Max Pro ESC + CMS4600
KLADY:
- výborné tlumiče, za 8 měsíců nevytekla ani kapka
- výborná průjezdnost terénem
- výborně vyvážený ve vzduchu - při skoku krásně letí a má dostatek výkonu na rotaci s modelem ve vzduchu
- kvalitní kola - ani měkká, ani tvrdá - neojíždějí se a pro mě dostatečně drží na dráze
- vysoký výkon elektroniky (13 T stříďák Yeah Racing, 35A regl YR, 3S Li-Pol baterie
- dostupnost ND
ZÁPORY:
- velká váha - např. při doskoku s roztočenými nebo zabržděnými koly mi už 2x-3x praskl zadní kardan (přemýšlím, že si nechám vyrobit ocelové kardany)
- přední C-huby - už asi po čtvrté mi praskly - ale zjistil jsem, že mi tam chyběly takové čtvercové matky, tak možná to bylo tím
- HPI elektronika - měl jsem tam HPI Flux 5700kv - shořel regl i motor - vyřešeno reklamací, v tomto ohledu je HPI zlaté. Již 4. Flux regl je vyměněně za nový. HPi elektronika se neskutečně sere (mám ji i na Firestormovi). Co 5 měsíců, to to posílám na reklamaci
Pro mě dobrý model, pár much tam je, hlavně to, co se láme. Ale mám to ve stocku a je to docela kvalita. Kamrád má Traxxas E-revo 1/16. Ve stocku to byla hrůza. Pak vyměnil tlumiče, osy, unašeče, rozchody, kola atd. Teď se jeho Mini E-Revo se chová velmi dobře. Je lehké, prakticky nic mu nepraská (jednou páka řízení). Udělat takový tuning na malé Revo, šel bych taky do něj. Ale s malým Revem to v zimě bude na prd. Bullet věřím projede i nějaký 5 cm sníh...
Jinak proti stocku tam mám silnější servo, nějaký BlueBird. Baterie Zippy 3S Li-Po. dříve jsem tam měl HPI Flux combo s 5700 kv motorem. To shořelo - krásný červený-fialový-žlutý-zelený a já nevím jaký plamen za jízdy. No naštěstí jsem stihl odpojit v čas baterii a plamen zhasl. Vyřešeno úspěšnou reklamací. teď tam mám 13T motor Yeah Racing a 35A regl Yeah Racing a je to v klidu. Extra se to nehřeje, na 3S Li-Po to lítá skoro stejně jako s HPI elektronikou.
Jo a hrušky na diffu odcházejí jedině tehdy, pokud se člověk chová k auto jako prase, prudké zrychlení, plná brzda, dopady s roztočenými/zabržděnými koly...
jackie: Zeptám se - v podpisu máš , že vlastníš malé Revíčko a malého Sumce. Proč se koukáš na na malého Bulleta a Stampíka? Já zatím mám Storma a dneska jsem objednal (kvůli cena Robitronica v brushless verzi za 4,5 je to zadarmo), každopádně vím, že pokud mě to ještě příští rok bude bavit, budu chtít něco většího. Ptám se, zda Ti stačí menší auto - levnější údržba a nebo jiný důvod? Sám totiž si říkám v jiném koníčku, zda 10 x levnějších hodinek ( cca každé za 30-40 tisíc) a nebo jedny top PP ( Patek Philippe za půl míče) Obrazně, zda prostě není lepší koupit větší, než strkat peníze do menších. Opravdu do nemyslím jako rejpání, jen se chci zeptat.
Naposledy upravil: Peta-Biker (06. 12. 2011 13:21:36)
No já s bulletem taky zatím nejsem moc spokojenej Den jezdím a druhej den opravuji
Co jsem zatím dokupoval tak je je držák kastle a kameny za těch 14 dní do toho nacpáno 500KČ
Jackie nevymejšlej furt blbosti a skoč do 1:8 myslím so že budeš spokojenejší než s bulletem
Panove, trochu (vice) jsem to tady procistil na vasi zadost, bylo tady dost OT. Prosim drzte se tematu. Dekuji
to: peta-biker
Bulet i Stampede jsou 1:10, male Revo a Summit jsou 1:16. Mozna se to nezda, ale ten rozdil je velky.
No já s bulletem taky zatím nejsem moc spokojenej Den jezdím a druhej den opravuji
Co jsem zatím dokupoval tak je je držák kastle a kameny za těch 14 dní do toho nacpáno 500KČ
Jackie nevymejšlej furt blbosti a skoč do 1:8 myslím so že budeš spokojenejší než s bulletem
Byl jsem se podívat u kámošů na toho maxxe a savage hp a jsou to pěkný káry, ale pro mě moc veliký, neměl bych s tím kde jezdit.
Ahoj
Cirka po deseti jízdách se mi na BULLETU MT FLUX začalo při brždění ozývat cvakání
z předního diferáku, má někdo zkušenost o jakou závadu se jedná a zda mám čekat až se projeví
něco víc ?
Naposledy upravil: Fabian (10. 03. 2012 21:52:33)
Zkontroluj zuby na věnci/hrušce (č. dílu 101215/101216), zkontroluj planetky v diferáku (101298) a jestli není prasklý jeden z pinů (Z263). Pokud je vše v pořádku, může být příliš velká vůle mezi věncem a hruškou - přeskakuje, stačí vymezit tenkou podložkou (podobnou jako je pod planetkama) mezi hrušku a ložisko B021, eventuelně uvnitř difu vymezit vůli planetek - přidat po podložce.
Nevim jak u bulleta,třeba je to kravina,ale na Savíkovi jsem se několikrát lekl podobných zvuků a většinou to bylo lehce povolené kolo a protáčející se nebo servaný hex v ráfku,bordel to umí solidní a od auta se to zvukově nese celkem nejistě..dělalo to jen při brzdách a zpátečce, dopředu nikdy..
Jinak samozřejmě pokud je zvuk kovový, tak jak píše Fík nic lepšího poradit nejde když to člověk neslyší a většinou stejně dojde k rozborce.. :-)
Naposledy upravil: skodovak (11. 03. 2012 00:54:09)