Téma: Trial - je třeba zpátečka
Zdravím,
chci se zeptat těch co jezdí trial. Protože bych se rád zúčastnil několika podniků letos se svým monsterem, budu potřebovat pro trialový podniky zpátečku, nebo se bez ní obejdu?
Díky za info
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Zdravím,
chci se zeptat těch co jezdí trial. Protože bych se rád zúčastnil několika podniků letos se svým monsterem, budu potřebovat pro trialový podniky zpátečku, nebo se bez ní obejdu?
Díky za info
záleží jak kdo někde se zpátečka nesmí používat a někde může
bez zpatečky ani ránu (teda pro mě někde se šprajcnu na šutru a co pak) je fakt že v praze za zpátečkování dávaj trestný body ale tak nevim no v plzenci taky ale mam pocit až za 3tí
Potřeba je,ale jak píše rik,v Praze dostaneš trestný body.V Plzenci se to tušim neřeší nebo na mně byli rozhodčí moc hodní a radši se koukali jinam.
No ale největší problém bude s tím monstrem. Od jarní sezóny bude kladen větší důraz na nákladní auta. Takže jestli myslíš trial vážně tak na něj zapomeň.
No ale největší problém bude s tím monstrem. Od jarní sezóny bude kladen větší důraz na nákladní auta. Takže jestli myslíš trial vážně tak na něj zapomeň.
To se bude muset asi udělat zvláštní kategorie když nám Traxxas vymyslel "Sammita", který je i na trial docela použitelný né?
Pokud jsem ho viděl na videích tak tento monster zvládne v pohodě okruhové závody, s omezením i trial a na expedice se taky může klidně vydat bez ztráty kytičky
Pick-up a truck je prostě rozdíl.Právě pro takové modely je kategorie X.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.